• STRONA GLOWNA
  • PRODUKCJA
    • FILM REKLAMOWY
  • PRODUKCJA WŁASNA
    • WIELKIE TALENTY MAŁYCH LUDZI
    • WIELKIE MYŚLI MAŁYCH LUDZI
  • KONTAKT
  • Pages
  • Pages
  • Pages
  • Pages
  • Pages
  • Buy Now
  • Buy Now
  • Buy Now
  • Buy Now
  • Buy Now
  • Single Blog
  • Blog Left Sidebar
  • Blog Right Sidebar
  • Blog Details
  • Single Blog
  • Blog Left Sidebar
  • Blog Right Sidebar
  • Blog Details
  • Single Blog
  • Blog Left Sidebar
  • Blog Right Sidebar
  • Blog Details
  • Single Blog
  • Blog Left Sidebar
  • Blog Right Sidebar
  • Blog Details
  • Single Blog
  • Blog Left Sidebar
  • Blog Right Sidebar
  • Blog Details
  • Service Details
  • Service Details
  • Service Details
  • Service Details
  • Service Details
  • Portfolio Details
  • Portfolio Details
  • Portfolio Details
  • Portfolio Details
  • Portfolio Details
Top5Zloty Production Top5Zloty Production Top5Zloty Production
Kontakt
  • Home
  • -
  • Bez kategorii
  • -
  • Tworzenie film na YouTube krok po kroku

Tworzenie film na YouTube krok po kroku

7 listopada 2020 admin 2 komentarze Bez kategorii

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami krok po kroku, aby stworzyć własne wideo dla YouTube.

YouTube jest bez wątpienia jednym z najbardziej efektywnych kanałów marketingowych dostępnych obecnie dla firmy. Przy ponad 1,9 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie, którzy codziennie oglądają ponad miliard godzin wideo na platformie, szanse na dotarcie do Twoich grup docelowych są duże. Jednak najpierw trzeba się zaznaczyć w tej masie filmów.

Nieważne, czy chcesz zająć się swoim pierwszym filmem na YouTube, czy masz już doświadczenie w marketingu YouTube: Pokażemy Ci, jak tworzyć filmy na YouTube, które dotrą do Twoich odbiorców i zrobią na nich wrażenie.

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami krok po kroku, aby stworzyć własne wideo dla YouTube:

Krok 1: Zaplanuj swoją strategię marketingową na YouTube

Krok 2: Postaraj się stworzyć spójną treść dla swojego kanału YouTube

Krok 3: Podstawowe wyposażenie do samodzielnego tworzenia filmów na YouTube

Krok 4: Jaki format jest najlepszy dla Twojego pierwszego filmu na YouTube?

Krok 5: Ważne przygotowania przed nagraniem filmu na YouTube

Krok 6: Włączenie zrzutu ekranu do swojego filmu w serwisie YouTube

Krok 7: Skorzystaj z programu do edycji filmów wideo na YouTube

Krok 8: Przesyłanie filmów na YouTube jest tak łatwe.

Krok 9: Zwiększyć widoczność swojego filmu w serwisie YouTube

Krok 10: Nie zapomnij wypromować swojego filmu na YouTube

Krok 1: Zaplanuj swoją strategię marketingową na YouTube

Za niemal każdym udanym kanałem YouTube kryje się wyrafinowana strategia. Spójrz na stronę główną Kurzgesagt – TOP 5 Zł, jednego z cieszących się dużym powodzeniem polskich kanałów YouTube, który ma 80 tysięcy abonentów. Już samo skanowanie miniaturek ujawnia cel kanału: w prosty, zrozumiały sposób, w animowanej formie, wyjaśnić złożone tematy naukowe. Spójny styl, charakterystyczna kolorystyka i konsekwentny dobór tematów nadają temu kanałowi niepowtarzalny wygląd. Dokładnie tak powinno być.

Jeśli chcesz skutecznie prowadzić marketing YouTube, musisz opracować koncepcję. Jedną z najważniejszych kwestii jest to, do kogo chcesz się zwrócić z filmami. Zdefiniuj swoją grupę docelową

W marketingu YouTube nie chodzi o to, co chcesz filmować. Liczy się tylko to, co interesuje wasze grupy docelowe. Możesz stworzyć najzabawniejszy, najwspanialszy filmik na YouTube, ale jeśli treść nie spodoba się Twoim odbiorcom, to tylko doda się do Twojego koszyka na śmieci.

Skoncentruj się na ludziach, którzy będą czerpać największe korzyści z Twoich produktów lub usług. Jakie są ich problemy? Na które z ich pytań możesz odpowiedzieć za pomocą wideo? Znajdź swoją niszę

Przynajmniej tak samo ważna jak właściwa grupa docelowa jest wartość dodana, którą oferujecie w swoich filmach. Twoje treści powinny być zgodne z Twoimi celami korporacyjnymi i podkreślać Twoją specjalistyczną wiedzę. Szczególnie ważne jest, aby początkujący użytkownicy YouTube jak najściślej zdefiniowali swoją niszę. Tylko wtedy będziesz miał szansę pojawić się w wynikach wyszukiwania pomiędzy tymi wszystkimi filmami z tysiącami wyświetleń i sympatii. Pozostań autentyczny Oprzyj się pokusie naśladowania swoich wzorców z YouTube. Znajdź swój własny styl i pozostań wierny sobie. “Skoncentruj się na jakości treści i sposobie jej dostarczania”, radzi Tyler Lessard, wiceprezes ds. marketingu w Vidyard. Znaczenie jest ważniejsze niż perfekcja.

Krok 2: Postaraj się stworzyć spójną treść dla swojego kanału YouTube

Najbardziej udane YouTubery mają nadrzędny temat, który biegnie jak wątek przez ich kanał. Po zdefiniowaniu motywu przewodniego, można go uporządkować w podtematy, do których w regularnych odstępach czasu można przesyłać nowe filmy z YouTube.

Dobrymi źródłami inspiracji są:

Wyszukiwanie na YouTube: Pole wyszukiwania YouTube jest przydatnym narzędziem, jeśli masz ogólny pomysł na dany temat i chcesz go nieco dopracować. Na przykład, jeśli w polu wyszukiwania wpiszesz słowo “objaśniający film wideo”, YouTube zaproponuje dodatki takie jak “create explanatory video”, “explanatory video laying technique” i “explanatory video children” na podstawie częstych wyszukiwań.

Eine YouTube-Suche ist eine nützliche Inspirationsquelle, wenn Sie Videos für Ihren YouTube-Kanal erstellen wollen.

  •   Kolumny komentarzy: W komentarzach do filmów i artykułów dotyczących Państwa dziedziny wiedzy często znajdziecie Państwo użyteczne wskazówki, którymi widzowie są zainteresowani i gdzie jeszcze jest zapotrzebowanie na informacje.
  • Fora i społeczności internetowe: Dołącz do grup internetowych i forów dyskusyjnych na swój temat, np. na Facebooku, LinkedIn lub Xing, i pozwól, aby rozmowy Cię zainspirowały.
  • Badania opinii publicznej: Jeśli zbudowałeś już widownię, możesz zapytać swoich zwolenników bezpośrednio, co by ich zainteresowało. Prowadzi to nie tylko do uzyskania 100% istotnych odpowiedzi, ale także promuje lojalność klientów.

Trzymaj się z dala od tematów, które zostały już poruszone do tego stopnia, że zmęczenie na YouTube – Twoim celem nie jest przeżuwanie starych informacji, ale przyciąganie uwagi widzów nowymi, interesującymi treściami.

Krok 3: Podstawowe wyposażenie do samodzielnego tworzenia filmów na YouTube

Aby nagrać swój pierwszy film na YouTube nie musisz inwestować tysięcy euro w profesjonalny sprzęt. Dobry smartfon to wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć, ponieważ dzisiejsze kamery w telefonach komórkowych są naprawdę dobre. Poniższe narzędzia są również częścią podstawowego sprzętu do nagrywania dobrego filmu na YouTube:

  • Mikrofon: W małym, dobrze izolowanym pomieszczeniu mikrofon Twojego smartfona może być wystarczający, ale w większości przypadków otrzymasz lepszą jakość dźwięku z mikrofonem zewnętrznym.
  • Program do nagrywania/edycji: Dzięki programowi do nagrywania na ekranie, nawet nieoświetlone osoby mogą tworzyć filmy dla swojego kanału w serwisie YouTube. Wybierz ostrożnie swój program do edycji wideo dla YouTube. Odpowiednie oprogramowanie może zaoszczędzić czas, wysiłek i ból głowy.
  • Oświetlenie: Właściwe oświetlenie ma decydujące znaczenie dla sukcesu Twojego filmu. Przy odrobinie know-how można stworzyć odpowiednie oświetlenie nawet bez kosztownych świateł studyjnych. Sprawdź blog TechSmith, aby uzyskać praktyczne porady na temat wyboru odpowiedniego źródła światła.
  • Aparat fotograficzny lub kamera internetowa: Jeśli aparat telefoniczny nie wystarcza lub chcesz uzyskać nieco wyższą jakość, następnym logicznym krokiem jest zakup zewnętrznej kamery internetowej. W porównaniu z profesjonalnymi kamerami cyfrowymi, które są drogie i skomplikowane w obsłudze, kamery internetowe stanowią stosunkowo niedrogą alternatywę dla poprawy jakości obrazu. Unikaj zintegrowanej kamery internetowej w komputerze, ponieważ zazwyczaj zapewnia ona gorszą jakość obrazu.

Krok 4: Jaki format jest najlepszy dla Twojego pierwszego film na YouTube?

Kiedy już zbierzesz swój sprzęt, czas zacząć myśleć o formacie swojego pierwszego filmu na YouTube. Tutoriale wideo lub filmy So-Go-Go są dobrym punktem wyjścia dla początkujących użytkowników YouTube. Dlaczego?

  • Są popularne. YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie, a liczba wyszukiwań “jak to” na platformie rośnie co roku o 70%. Co więcej, coraz więcej filmów znajduje się na szczycie listy w wynikach wyszukiwania, które Google wyświetla dla zapytań “jak to”.
  • Pozwalają ci udowodnić swoją wiedzę. Zdobądź zaufanie swoich widzów, demonstrując swoją wiedzę.
  • Są one stosunkowo proste. W porównaniu z wieloma innymi formatami wideo, samouczek wymaga mniej kreatywności od jego twórców. To, co powinieneś powiedzieć widzom w swoim filmie, zależy od tematu.
  • How-to-Videos sind beliebt und eine gute Wahl für Ihr erstes YouTube-Video.

Krok 5: Ważne przygotowania przed nagraniem film na YouTube

Najlepsze filmy na YouTube nie składają się z przypadkowego ciągu słów, ale są dobrze przemyślane i starannie zainscenizowane. Nieważne, jak dobrze potrafisz improwizować, napisz scenariusz, zanim zaczniesz nagrywać swoje wideo na YouTube. Nawet jeśli jest to tylko nagłówek, skrypt nie pozwala zapomnieć lub oddalić się zbytnio od tematu. Zawsze pamiętaj: zasięg uwagi widza jest ograniczony. Więc zrób swoje filmy tak zwięzłe, jak to tylko możliwe. Skrypt służy jako przewodnik podczas nagrywania filmu na YouTube.

Ostrożnie wybierz lokalizację nagrania. Częstym błędem popełnianym przez wielu początkujących użytkowników YouTube jest to, że nie myślą wystarczająco dużo o swoim otoczeniu. Należy unikać robienia zdjęć przed oknem, ponieważ często sprawia to, że zdjęcie wygląda na nieostre lub sylwetkowe. Lepiej ustawić się obok lub bezpośrednio naprzeciwko okna i wykorzystać naturalne światło na swoją korzyść.

Ein Fenster kann als natürliche Lichtquelle dienen, während Sie Ihr YouTube-Video aufnehmen.

Upewnij się, że środowisko jest czyste – zarówno w pomieszczeniu do nagrywania, jak i na pulpicie, jeśli film zawiera nagranie z ekranu. Ustawcie się na cichym tle. Jeśli nie masz pustej ściany, możesz zasłonić za sobą dużą, gładką szmatkę lub prześcieradło. Zamknij niepotrzebne programy i aplikacje na swoim komputerze. Wszystko, co rozprasza uwagę od treści filmu, powinno być wcześniej usunięte lub ukryte.

Schließen Sie unnötige Anwendungen und Programme, bevor Sie eine Bildschirmaufnahme für Ihr YouTube-Video erstellen.

Wskazówka dotycząca pozycjonowania kamery: Należy przestrzegać zasady “tercji”. Tutaj obraz jest podzielony mentalnie na dziewięć równych części przez dwie poziome i dwie pionowe linie, a motyw główny jest umieszczony na skrzyżowaniach lub wzdłuż wyobrażonych linii.

Halten Sie sich an die Drittel-Regel, wenn Sie Ihr YouTube-Video aufnehmen.

Krok 6: Włączenie zrzutu ekranu do swojego filmu w serwisie YouTube

Wiele filmów YouTube zawiera nagrania ekranowe, np. do demonstracji aplikacji lub nagrania webinaru na żywo. W tym miejscu przydaje się intuicyjny program do nagrywania, taki jak Camtasia, pozwalający nawet początkującym użytkownikom na tworzenie profesjonalnie wyglądających filmów na ekranie.

To takie proste:

Otwórz Camtasia i kliknij na czerwony przycisk nagrywania. Wybierz obszar ekranu, który ma być uwzględniony w nagraniu oraz źródła wejścia wideo i audio. Jeśli chcesz zatrzymać nagrywanie na ekranie, kliknij przycisk Stop. W systemie Windows można również po prostu nacisnąć klawisz F10. Użytkownicy komputerów Mac mogą zatrzymać nagrywanie, naciskając “CMD+OPTION+2”.

Mit einem Programm zur Bildschirmaufnahme lassen sich auch ohne Kamera YouTube-Videos erstellen.

 

Krok 7: Skorzystaj z programu do edycji filmów wideo na YouTube

Niektórzy ludzie uwielbiają ten krok montażowy, ponieważ pozwala im on dać wolną rękę swojej kreatywności. Inni postrzegają to jako nieuniknione zło. Nieważne, do jakiej grupy należysz: Użyj łatwego w obsłudze programu do edycji wideo dla YouTube, aby proces ten był jak najprostszy. Oto niektóre z funkcji, które Camtasia oferuje, aby pomóc Ci dodać wykończenie do filmów w serwisie YouTube:

  • Wycinanie błędów: Jeśli popełniłeś błąd, zgubiłeś wątek podczas nagrywania lub chcesz przyciąć niektóre części swojego filmu, Camtasia ułatwia ich obcięcie.
  • Trim: Usuń niepotrzebny materiał filmowy na początku lub na końcu filmu.
  • Dodawaj tytuły, przejścia, adnotacje i inne: Użyj tych efektów, aby Twój film wyglądał profesjonalnie.
  • Dodatki: Nadaj swoim filmom spersonalizowany wygląd, który wzmocni Twoją markę poprzez dodanie dodatków takich jak intro, niższe tercje, muzyka lub outro.

Krok 8: Przesyłanie filmów na YouTube jest tak łatwe.

Wreszcie nadszedł czas: Twój teledysk jest gotowy i gotowy do wydania. Zasadniczo istnieją dwa sposoby przesyłania filmów na YouTube.

  1. Prześlij swój film przez platformę YouTube.
  2. Użyj zintegrowanej funkcji udostępniania swojego programu do edycji wideo, jeśli jest dostępna. W Camtasia, po ukończeniu filmu, wystarczy otworzyć menu Udostępnij w prawym górnym rogu i wybrać YouTube.
Mit Camtasia können Sie mit nur wenigen Klicks Ihr YouTube-Video hochladen.

Krok 9: Zwiększyć widoczność swojego filmu w serwisie YouTube

Byłoby miło, gdyby zostało to zrobione z wgraniem twojego filmu na YouTube. Ale nadal musisz zainwestować trochę pracy, jeśli chcesz zagwarantować, że grupy docelowe znajdą twoją pracę. Dwa najważniejsze kryteria znalezienia pracy na YouTube to

  • Tworzenie treści, które zwiększają wartość dla użytkowników.
  • Tworzenie treści, które wyszukiwarki internetowe znajdą.
Eine Google-Suche zeigt YouTube-Videos unter den ersten Ergebnissen an.

Pierwszą częścią tego równania zajęliśmy się już w kroku 1. Teraz nadszedł czas, aby zoptymalizować wideo tak, aby pojawiało się w wynikach wyszukiwania, zarówno w samym YouTube, jak i w Google. Powinieneś wziąć pod uwagę następujące czynniki: 1. długość

Najważniejszym czynnikiem rankingu w serwisie YouTube jest tzw. “Watch Time” (czas odtwarzania). Ogólnie rzecz biorąc, dłuższe filmy mają lepszą rangę niż krótsze. Nie oznacza to, że musisz wyprodukować film fabularny. Aby rozpocząć, wyceluj na 10 do 15 minut i obserwuj, jak twoja publiczność reaguje. 2. słowa kluczowe

Użyj słów kluczowych w strategicznych lokalizacjach, aby ułatwić odnalezienie filmu. Zarówno tytuł, jak i opis filmu powinny zawierać ważne słowa kluczowe. Nie zapominajcie, że muszą one również przemawiać do waszej docelowej grupy odbiorców. Spróbuj również wspomnieć o najważniejszych słowach kluczowych w samym filmie. 3. miniaturka

Obraz podglądowy (miniaturka) jest pierwszym wrażeniem, jakie publiczność odniesie z Twojego filmu. Dlatego też, spraw, aby była ona tak atrakcyjna, jak to tylko możliwe. Współczynnik klikalności jest ważnym czynnikiem w rankingu YouTube, więc chcesz zachęcić jak najwięcej osób do kliknięcia na Twój film. 4. zawartość

Jeśli ktoś kliknął na twój film, to znaczy, że

a) zatrzymanie uwagi widza tak długo, jak to możliwe; oraz

b) spowodować dalszą interakcję z widzem.

Pierwsze 10 sekund filmu decyduje o tym, czy widz wyskoczy, czy będzie kontynuował oglądanie filmu. Daj im trochę przedsmaku (“teaser”) tego, do czego będziesz się zwracał w swoim filmie. Nie ujawniaj zbyt wiele, ale wzbudzaj zainteresowanie.

Nie zapomnij poprosić widzów na końcu filmu (lub nawet pomiędzy), aby zostawili “Lubię to” lub komentarz, zapisali się na swój kanał i w razie potrzeby odwiedzili Twoją stronę internetową. Takie podpowiedzi są niezwykle ważne dla zwiększenia interakcji i wskaźnika viralności w mediach społecznościowych.

Krok 10: Nie zapomnij wypromować swojego filmu na YouTube

Nawet przy optymalizacji, twoja praca nie jest jeszcze zakończona. Jeśli chcesz dotrzeć do jak największej liczby osób za pośrednictwem YouTube, musisz aktywnie promować swoje filmy. Oznacza to ogłaszanie ich na innych kanałach i polecanie ich stamtąd na YouTube. Na przykład, możesz tworzyć krótkie teasery i umieszczać je na Facebooku lub Instagramie, aby skierować tam swoich fanów na swój kanał YouTube.

Kolejny trik polega na tym, aby najpierw udostępnić swój film wybranej grupie, np. subskrybentom newslettera, i poprosić ich o udostępnienie go na własnych kanałach mediów społecznościowych. Będziesz zaskoczony, co może zrobić trochę ekskluzywności! Kiedy w końcu udostępnisz swój film szerokiej publiczności, będzie on miał już zebrane poglądy i miejmy nadzieję, że niektóre “lubi” lub nawet komentarze. Kolejne kroki

Dzięki wszystkim informacjom, które podaliśmy w tym przewodniku, jest to zrozumiałe, jeśli czujesz się trochę przytłoczony. Nie przejmuj się. Jak już się zanurzysz, reszta pójdzie za tobą krok po kroku. Nikt nie oczekuje doskonałości po pierwszym filmiku na YouTube. Pobierz bezpłatną wersję próbną naszego programu do edycji wideo i przekonaj się, jak łatwo jest stworzyć film.

prev post

2 Comments on “Tworzenie film na YouTube krok po kroku”

  1. PO CO MI FILM WIZERUNKOWY?
    29 listopada 2020 at 13:43

    […] Film YouTube zwiększają dostęp do strony internetowej. […]

    Odpowiedz
  2. Admin
    16 grudnia 2020 at 17:54

    Test

    Odpowiedz

Leave a Comment Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Search

Recent Posts

Thumb
Tworzenie film na YouTube krok po
Thumb
PO CO MI FILM WIZERUNKOWY?
Thumb
FILMOWANIE ZA POMOCĄ SMARTFONA
film reklamowy
Are you ready to make it

Social Feed

Notice Board

Banner Image

Logo Top5Zloty Production

  • STRONA GLOWNA
  • PRODUKCJA
    • FILM REKLAMOWY
    • SPOTY REKLAMOWE
    • FILM WIZERUNKOWY
    • REKRUTACJA DO PRODUKCJI FILMOWEJ
  • PRODUKCJA WŁASNA
    • WIELKIE MYŚLI MAŁYCH LUDZI
    • WIELKIE TALENTY MAŁYCH LUDZI
    • REJESTRACJA DO CASTINGI
  • KONTAKT
  • polski
Kontakt

Address:

Ul.Chociszewskiego 4/16, 60-214 Poznań

Telefon: +48 790 337 924

E-mail: kontakt@top5zloty-production.pl

Copyright © 2021 Top5Zloty Production. All Rights Reserved.